Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

AdSense Sayfa Başına 3 Reklam Politikasını Değiştirdi İşte Detaylar!

Bir Web Sayfasında İzin Verilen En Yüksek AdSense Reklamları - Adsense 2017 Politikası gereği  Google AdSense sayfa  başına reklam  lim...

...


Bir Web Sayfasında İzin Verilen En Yüksek AdSense Reklamları - Adsense 2017 Politikası gereği  Google AdSense sayfa başına reklam limiti politikasını kaldırdı! Detaylar web sitemizde...

Yayıncılar artık toplam AdSense reklamlarının veya üçüncü taraf reklamlarının görünür içeriği aşmamaları şartıyla bir web sayfasına sınırsız AdSense reklamı yerleştirebilir.

AdSense, "Sayfa Başına 3 Reklam Politikası" nı kaldırdı!

Web arşivleri WayBack Machine ile AdSense politika sayfasını kontrol ederseniz , güncellenmiş reklam yerleşimi politikaları sayfasındaki " Sayfa başına reklam limiti " yerine " Önemli envanter " bölümü olan eski reklam sınır politikası bölümünün olduğunu tespit edebilirsiniz.

Sayfa başına reklam sınırı

Şu anda, AdSense yayıncıları şu sayfaları yerleştirebilecekleri her sayfada bulunmaktadır:

İçerik için AdSense birimleri için en fazla üç adet

En fazla üç bağlantı birimi

İki arama kutusu kadar Yayıncılar , sayfa başına birden fazla"büyük" reklam birimi yerleştiremez. "Büyük" bir reklam birimini, 300x600 biçimimize benzeyen herhangi bir birim olarak tanımlarız.

Daha önce yayıncılar, 3 AdSense içerik birimi ve 2 bağlantı birimi ekleyebiliyordu.

Ağustos 2016 tarihinde bu politikayı güncellenmiş ve şimdi hiçbir üst limit olmadan tek bir sayfada AdSense reklamlarını sınırsız sayıda yerleştirebilirsiniz.

Yeni Google AdSense Reklam Yerleştirme politikası 2017 aşağıdaki gibidir:

Değerli envanter

Sayfalarınıza eklenen reklam ve diğer ücretli promosyon malzemeleri içeriğinizi aşmamalıdır . Ayrıca, sağladığınız içerik değer katmalı ve sayfanızı ziyaret eden kullanıcıların odak noktası olmalıdır. 
Bu nedenle, değişiklikler yapılıncaya kadar değeri az veya hiç olmayan sayfalarda yapılan reklam sunumunu sınırlayabilir veya devre dışı bırakabiliriz.

Yeni reklam yerleşimi politikasına göre, belirli bir sayfaya yerleştirebileceğiniz reklam sayısıyla ilgili herhangi bir sınırlama bulunmamaktadır; bu da şu anlama gelir:


Sınırsız İçerik Birimleri: Yayıncılar, belirli bir sayfaya artık üçten fazla İçerik için AdSense reklam birimi koyabilir. İçerik birimleri, tüm Metin + Resim reklamlarını içerir.

Sınırsız Bağlantı Birimleri: Yayıncılar, tek bir sayfaya üçten fazlaLink reklam birimi ekleyebilir.

Sınırsız Büyük Birimler: Yayıncılar,sayfa başına birden fazla büyük reklam birimi yerleştirmeyi seçebilir. Bu da, birden fazla 300x600 reklam biçimi gösterebileceğiniz anlamına gelir. Büyük reklam birimleri arasında, örneğin, 300x1050 ve 970x250 biçimler, 750x200 ve 580x400 bölgesel biçimler bulunur.

AdSense Reklamlarını Yerleştirmeden Önce Uyulacak Şartlar:

Bir web sayfasına birden fazla AdSense reklamı yerleştirmeden önce takip etmeniz gereken iki sıkı koşul vardır . AdSense hesabınızın devre dışı bırakılmadığından veya sınırlı olmadığından emin olmak için bu kısıtlamaları dikkatle takip etmeniz gerekir .

Koşul 1: Aşırı Reklamdan Kaçının

Sayfalarınıza eklenen reklam ve diğer ücretli promosyon malzemeleri içeriğinizi aşmamalıdır .

Kullanabileceğiniz tüm üçüncü taraf reklam ağı reklamlarıyla (ör. Media.net veya BuySellAds, AdClerks ) birlikte olan tüm AdSense reklam birimleriniz , görünür içeriğinizin uzunluğunu aşmamalıdır.

Görünür içerik , aşağıdakileri içeren makale veya blog yazınızın gerçek içeriğini belirtir:

Resimler, Metin ve Videolar

Reklamlarınız İçeriğinizi Aşarsa Nasıl Anlarsınız?

Blogunuz da aşırı derecede reklam yayınlamamanızı sağlamak için basit bir kural bu formüle bağlı kalmaktır:

Toplam İçerik Alanı → Toplam Reklam alanı

Görünür içeriğinizin toplam uzunluğu veya alanı, sitenizdeki reklamların bulunduğu toplam alanın üzerindeyse, AdSense politikasına uymuyorsunuz demektir.

Bu formülü tersine çevirin; sitenizde yalnızca web sitesi ziyaretçilerini rahatsız etmeyecek, genel bir kullanıcı deneyimini de öldürmeyecek bir alan görmelisiniz.

2017'de Sayfa Başına Hangi AdSense Reklamı Var?

Artık tek bir sayfadaki maksimum AdSense reklam birimi sayısı konusunda herhangi bir sınırlama olmadığından, sayfalarınızda istediğiniz sayıda reklam birimini akıllıca yerleştirebilirsiniz; bunun anlamı , toplam içerik alanı her zaman toplam reklam alanından daha büyük olmasıdır. Reklamlar Içeriğinizi aşmamalıdır. Toplam sayının içeriği aşmamasını sağlamak için şu ipuçlarını mutlaka aklınızda tutun:

◈◈◈
Kısa bir içerik, yani en fazla 500 kelime uzunluğunda bir web sayfasında 3'ten fazla İçerik Reklamı birimi göstermeyin


Uzun bir içerik, yani 1000-1500 kelime arasında bir sayfada bir sayfada 4'den fazla İçerik Reklamı birimi koymayın.


Çok uzun bir içerik, yani 2000'den fazla kelime için , sayfa başına 6'dan fazla İçerik Reklam Birimi yerleştirmeyin .

Herhangi bir uzun postada 6'dan fazla İçerik birimi yerleştirmek doğal olarak kullanıcı deneyimini etkileyecektir.

İçeriğiniz çok uzun olsa bile hiç reklam yayınlamayın. Yararlanın fazla bağlantı birimlerini yalnızca uzun görevlerde içerik birimleri kullanmak yerine.

Çok fazla sayıda reklam ve çok kısa (ince) içerik barındıran kullanıcılar, sitenizi terk ederek hemen çıkma oranı elde etmenizi sağlayacaktır .

Düşük kaliteli içeriğe ve kötü bir kullanıcı deneyimine kıyasla hiçbir web sitesine hiçbir zarar gelmez .

Az veya hiç değeri olmayan bir içeriğe düşük kaliteli içerik veya ince içerik denir. Bu tür içerikler derinlemesine araştırmaya dayalı değildir ve yalnızca spam motorlu arama motorları tarafından trafik kazanmak amacıyla bir üçüncü taraf içeriğinin yeniden yazılması - kopyalanması işlemidir.

Google, gerçek değeri olmayan bu tür içeriği paylaşmaya karşı uyarıda bulundu. Bu tür siteler yalnızca arama motorlarında Google Panda gibi cezalarla listelenen kara değil , 2017 AdSense reklam yerleşimi politikasında açıkça belirtildiği gibi bu tür sayfalarda da reklam sunumu devre dışı bırakılmıştır:
Değişiklikler yapılıncaya kadar çok az veya hiç değeri olmayan ve/veya fazla reklam içeren reklam sunumlarını sınırlayabilir veya devre dışı bırakabiliriz .

Koşul 2: Mobil Sitesinde Katlamanın Üzerinde Yalnızca Bir Reklam Gösterin

Ekranda iki reklamın aynı anda görünmemesi koşuluyla, yalnızca bir mobil siteye, ancak sınırsız sayıda altındaki reklamlara yalnızca bir Reklam gösterebilirsiniz.

Bu durum yeni politika sayfasında artık mevcut değilse de kesinlikle Google tarafından önerilmektedir. 

WayBack makinesi sayesinde, Google tarafından aşağıdaki politika kılavuzları çıkarılabilir.

Mobil uygulamalar :

Yukarıdaki reklam sınırlamaları mobil siteler için de geçerlidir. Mobil sitelerdeki ekranda iki veya daha fazla AdSense reklamı aynı anda görünmeyebilir . Duyarlı web sitesini kullanan sitelere sahip yayıncılar, site farklı cihazlarda ölçekli olduğu için reklam birimlerinin uyumlu olmayan konumlara geçebileceğini düşünmelidir.

Bu politika, iki reklamın birbirlerinin yanında aynı anda bir mobil ekranda gösterilmeyeceğini açıkça belirtmektedir . Kullanıcı, sitenize ilk girdiğinde görüntülenecek üst kısımdaki bölümlere e - postalar yoluyla daha fazla vurgu yapılmaktadır .

Katlamanın üst kısmı, kullanıcı ilerlemeden önce sitenize ilk kez sayfa yüklendiğinde gösterilen bölümdür.

Ben şiddetle boyutta yalnızca bir bağlantı birimi eklemenizi öneririz 180x90 veya , 200x90 mobil görünümlerine uygulanır politika ihlalini önlemek için sadece makale başlığının altında.

Not: Takip etmeniz gereken e-postalara, pop-up'lara, iframe'e vb. Reklamlar gibi tonlarca reklam yerleşimi kuralları vardır . Bu yazıda sadece son reklam limiti politikası değişikliği üzerinde çalışma yaptık.

◈◈◈

Google, Reklam sınırı politikasını neden kaldırdı?

Üç basit nedenden ötürü :

AdSense, Bing ve Yahoo tarafından yayınlanan Media.net reklamları gibi daha önce olduğundan çok daha fazla rakibe sahiptir . Yayıncıların daha fazla reklam eklemesine izin vermezlerse, boş reklam envanterlerini dolduracak Media.net reklamlarını göstermeye başlayacaklar.

Yayıncılar yeni Reklam Türlerini test etmek izin vermek için Sayfa düzeyi reklamlar içerir ve yerel reklamlar iç-besleme reklamları , Eşleşen içerik reklamları ve iç-makale reklamları.

Reklamverenleri mutlu etmek için: 

Yayıncıların daha fazla reklam birimi test etmesine izin verilirse, daha fazla reklam veren,daha yüksek bir yatırım getirisi sağlamak için AdWords'e yatırım yapmaya teşvik edecektir. 

Önceki reklam limiti politikası, mobil para kazanma konusunda hem yayıncılara hem de reklam verenlere pek fazla bilgi vermiyordu. Artık yayıncılar, reklam verenlerin birkaç farklı reklam biçimi ile deneme yapmasına izin veren daha fazla reklam birimi gösterebilir.

Sayfa Başına Ne kadar AdSense Reklamı Gösterirsiniz?

Reklam sayısındaki tüm kısıtlamaların kaldırılması büyük bir sonuçtur, ancak yayıncılar üzerinde büyük bir sorumluluk yüklüyor. Bu nedenle, bu fırsatı dikkatli kullanın ve bugün anlatılan ipuçlarını takip ederek reklam gelirinizi artırın.

Değerli yorumlarınızı bırakarak düşüncelerinizi sizde paylaşın! 

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.